dimecres, 20 de desembre del 2017

Festa Sagrada Família


UNA MÀQUINA CAPAÇ
DE MOURE EL MÓN

Aquest és el mural que hem fet entre tots per a la Festa de la Sagrada Família. Representa la unió, la força, la cooperació i el treball per al bé comú. Tenim il·lusió, ganes i volem fer moure el món. El volem conduir cap a un univers de tolerància, obert a tothom, on cadascú pugui aportar les seves habilitats i li siguin reconegudes. A un món de coneixement compartit, de llibertat i d'amor.


Bon Nadal!

Nens i nenes de 5è



18 comentaris:

  1. Ha estat un trimestre fantàstic!
    Rosa

    ResponElimina
  2. Encara no me he creigut que hem fet aquest moral nosaltres es com un somni

    Aitor Galisteo

    ResponElimina
  3. Magrada molt totes les fotos son molt xules

    ResponElimina
  4. Aquesta feina em va agradar molt perquè simbolitza que nosaltres som importants units i podem canviar el mon.
    Álvaro Villalonga

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar molt, pintar el mural ser súper divertit.
    Carla Mayor

    ResponElimina
  6. hola, als meus pares li a agradat molt diuen que aixo a de costat molta pacencia i molt treballl.

    Paula Sáez

    ResponElimina
  7. Hem va agradar molt pintar i construir aquesta màquina capaç de moure al món

    Carla M

    ResponElimina
  8. M'ha agradat molt aquest mural perquè l'hem fet tot junts ajudant-nos.
    Pol Serra Via

    ResponElimina
  9. Hola, el mural ha quedat molt xulo i m'agradat molt pintar ha sigut molt divertit.

    Alba Barrios

    ResponElimina
  10. Els meus pares diuen que lis agrada molt

    Nerea Hernández

    ResponElimina
  11. Ha sigut un any molt divertit!!!!

    MARC

    ResponElimina
  12. M'hagradaria que aquest mural que hem fet entre tot cinqué i sisé es faci realitat.

    M'agradat molt fer-lo amb tota la clase.

    Jan Monclús Sáez

    ResponElimina
  13. M'ha agradat molt formar part d'aquest mural, ha quedat super xulo

    Emma p.

    ResponElimina
  14. Aquest mural ensenya a tots com som. És molt gratificant veure'n el resultat!

    Júlia Calvo

    ResponElimina
  15. A mi em va agradar molt fer aquest mural perque pintar amb plastidecors va ser molt divertit i el significat quete es molt bonic

    Iris Bautista

    ResponElimina
  16. Es molt xulo el mural i m'agrada haber participat en ell


    Elba Soldevila

    ResponElimina
  17. Es molt xulo com queden finalment la forma de tots els engranatges.
    Carla Gallardo

    ResponElimina
  18. m´encanta!!!!!!!!!

    Julia Viñals

    ResponElimina